Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 5, 2011

terkena TAG rupanya...::sorry, lambat post::

1. Bekas kekasih saya adalah :
adalah beberapa individu yang tak berapa nak sesuai untuk dijadikan husband

2. Saya sedang mendengar :
lagu dari blog Suhana sebab masa aku jwp ni, blog dia aku buka untuk copy paste soklan :)
3. Mungkin saya patut:
membeli iPad secepat yang mungkin...selepas membeli MACbook Pro!
(eh..tak-tak...beli tiket kapal terbang dulu nak balik kampung husband) heheehe
4. Saya suka :
lepak tepi pantai, berayun dalam buaian sambil mendengar lagu dari iPod dan membaca novel ( so sad, cannot do that type of activities here in Putrajaya)
5.Sahabat-sahabat baik saya :
The Haruss dan beberapa individu lain yang bukan ahli The Haruss :)
 6.Saya tak paham :
bahasa korea :: i think i gonna learn a little, i wanna understand what they said in their movies and dramas::
7.Saya kehilangan :
kelemumur setelah bertukar shampoo ke Loreal...and liking it! my hair become so nice, and manageable, didn't  you notice??
8.Ramai yang berkata :
tak risau/takut ker suami duk jauh???...actually, saya risau kalau dia jatuh sakit or tak sihat jer...yang lain tu tak risau aper pun.
9.Makna nama saya :
nama saya adalah satu kata nama yang glamerr!!!terkenal diseluruh dunia.
10.Cinta itu adalah :
Hak Milik Setiap Insan
11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
leka menonton tv
12.Saya akan cuba :
menggembirakan keluarga dan kawan2
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever until infinitum.....beyond reach
14.Telefon bimbit saya :
iPhone 16GB first Malaysia version...and Sony E...which is really handy!!! i love both
15.Bila saya terjaga dari tidur :
in the morning??... i kiss my Angel first.
16.Saya paling meluat apabila :
ada orang yang ingin lebih dalam segalanya daripada orang lain...we should think this way: apa yang aku ada tidak semestinya kau pun ada dan apa yang kau ada tidak semestinya aku pun ada::got it?::
17.Pesta/Parti adalah :
bergembira bersama orang-orang yang menghargai anda setulusnya!!!
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Rabbit lerrr...selain dari puppy

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
15-25  :: i wish i could go back to that age:: and of course 28 onwards where i met my husband and be his forever...::Saranghea::
20.Hari ini :
aku berehat dan bermalas-malasan di rumah....

21.Malam ini saya akan :
sambung menonton drama...ape lagi??... :)
22.Esok pula saya akan :
berehat lagi sebab hari Ahad..:)
23.Saya betul-betul inginkan :
supaya setiap masa boleh bersama Hubby dan Angel.  Just the three of us!!!! 
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
haish....kenapalah kulit muka aku tak setulus/semulus kulit Angel???:)
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
dua-dua aku suka--apatah lagi kalau bersama hubby lagi best!!
26.Makanan Barat atau Jepun :
sushi...and more sushi and wasabi
27.Bilik yang terang atau gelap:
bilik terang kalau nak mekap dan baca buku...bilik samar2 kalau tidur...tak suka bilik gelap::i hate darkness::
28.Makanan segera adalah :
something to have for instant hunger...hahahaha
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
seseorang tu sapa ya? tak dpt jawap soklan ni...aku tak paham
30.Siapa yang anda nak Tag?
tak der nak Tag saper...sebab rasanya The Haruss dah pun jawap soklan tag nih....

1 comment:

  1. aku sgt setuju jawapan ko dlm soklan 16 tu..u re right bebeh!

    ReplyDelete