Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

Edisi Khas untuk BNS

by the way, i have to write in Malay again this time....

edisi ini memang dikhaskan untuk BFF aku yang satu ni..(errk BFF ker kita? dia kena komen arr kat blog ni untuk bagi jawapan) blog pun dia tak der, cam mana tu?  aku tak mengharap sangat pun, sebab semalam, aku tanya dia, dia baca ker tak blog aku, dia kata, TAK BACA ARRRR, alasan? sebab tak terrer cakap omputeh katanya...so dia tak paham apa yang aku rapu-rapukan kat blog neh....
tapi...boleh caya ker? aku sendiri pun tak caya neh.....aku pun boleh kata aku tak pandai cakap omputeh...takkan sepatah dua tak reti cik BNs oiii?
memang dia bukan peminat aku agaknya...huhuhuhu...takper la....
berbalik kepada edisi khas untuk BNS ni, aku tulis dalam Malay kali ni, supaya
menyenangkan dia baca blog aku ni...(kalau dia tersinggah kononnya) sebenarnya, untuk lebih menyenangkan dia, aku harus tulis dlm bahasa Johor or lebih tepat bahasa Jawa , masalahnya, sepatah pun
aku tak reti...lagi teruk la aku ni...semalam dia siap tanya ada tak gossip2 aku bangkitkan kat blog...ha ni la dia aku nak gossip2kan dia kali ni........agaknya dia berminat dgn blog yang penuh gossip-gossipan kot...aku tak pandai lah nak bergosip sesangat...weh....:)

sebenarnya kan,....english aku tulis pun, english tahap darjah 6 jerr....entah, vocabulary,entah grammar dah bertaburan...tapi aku kisah apa kan? Ejaan, tak mungkin kot salah, sebab ada spellcheck...kalau ada juga ejaan salah maknanya aku tak autokan spellcheck la tu...kui..kui..kui...
tapi tang ayat - ayat tu, mungkin lah bertaburan...tanyalah orang yang jadi cikgu english...mesti
dia cakap, English takat level darjah 6 jer ni.....tapi aku tak kisah jugak...yang penting aku tetap teruskan
niat aku untuk belajar berbahasa Inggeris ni...kang kalo aku tak reti  mcm mana nak berkomunikasi ngan laki aku pulak kan? dah la dia sejemput jer paham bahasa Malaysia...Bahasa Ibunda aku pulak haram dia tak paham sepatah pun...tu lah antara sebab2 aku tulis dlm bahasa Inggeris, selain memperbaiki penguasaanku dlm bahasa tersebut, laki aku pun boleh turut sama membaca dan mendapat info2 terkini dari blog ni...
maklumlah...dia kan jauh nun di sana...

So BNS, aku harap, jgn lah dengan alasan tak reti BI ko tak jenguk blog aku ni...sudi2 lah...(ceh, mcm paksa pula aku neh kan) huhuhuhu...tapi aku tau, walau pun BNS tak reti katanya, mesti ada lah dia jeling2 jugak blog neh, seminggu sekali tu mesti ada...caya la!!!! setakat tu jer la gossip aku cipta untuk BNS kali ni....

p/s: sepuluh jari aku susun ni tau!!! hahahahahahaa
     
cantikkan? berseri gitu...

5 comments:

  1. hahaha aku nk gelak guling2....

    ReplyDelete
  2. juliaaaaaaaaaa!
    hahahaha patut edit dlu pic tu bg same kaler ngan ko baru la cun

    sape kate aku x jenguk blog ko? aku da tgk sume gambar2 dlm ni tau jgn x tau

    pape pon thx eh ada tribute page utk aku sob sob sob terharu da ni

    lg satu thx utk gift aritu.Nt kalo aku buat blog versi jawa aku tribute utk ko plak he3
    i lap uuuuu

    ReplyDelete
  3. oi!! x aci arr ko mekapkan suhaidda jeh..mekapkan aku sama..buleh tak mekapkan aku smpi ilang merah daguku?..hahahah

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. kui2...akhirnya terjawab sudah persoalan...BFF lah kitakan??hahahahaha
    yg len2 jgn jeles...tahun neh panjang lagi....nanti2 keluarlah edisi khas masing2...kahkahkah....

    ReplyDelete