Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 26, 2011

TO KNOW ME IS TO LOVE ME

anyway, i have to write in Malay this time....hahahaha

dah tu, orang (ahcik sue) suh aku bagi jawapan kepada soalan yang tak ditranslatekan ke bahasa orang putih... kui3..jgn marah weh...

antara soklan2 yg perlu aku jawap dan dipostkan kedalam blog aku sendiri..taraaa :

1. apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
 #mengemaskinikan blog http://www.angelicasadventure.blogspot.com/.  tak perasan ker dah warna warni dan font budak2 dah di applykan??hahahahaha.......

2. minggu lepas…?
#soklan ni susah sikit. minggu lepas tu hari berapa? kalo nak list setiap hari, kang berjela2 pula jawapan.  kalau nak rumuskan utk seminggu, ok, Isnin hingga Rabu, bekerja, Khamis-Public holiday kerana Hari Thaipusam, Jumaat-kerja balik, Sabtu-shopping untuk parti oren dan Ahad-pagi pi church, petang pi Hi-Tea..heheheheh

3. 3 lagu yang anda sedang dengar sekarang ?
#Aku dengar lagu "Pelangi Selepas Hujan" pasti ada yang tertanya, siapa penyanyi, lagu apa? takyah tahu lah ya...aku dok ulang jer lagu tu, so lagu tu jer la aku dgr...bukan 3 lagu...

4. 3 lagu yang anda tak suka dengar?
#bukan 3 jer lagu aku tak suka dengar...tetapi kesemua lagu yang liriknya bodo3 dan music yang tak sedap didengar oleh telinga aku!!!

5. 3 perkara yang anda suka buat bila duit banyak ?
#1. belanja kawan makan(kalau tak belanja-duit takda la tu) 2. pergi melancong 3. dan makan-makan lagi...

6. kalau diberi binatang peliharaan, binatang apa yang anda suka bela ? kenapa ?
#kalau boleh aku nak pelihara sumer binatang, biar ada mini zoo gitu...sebab aku peminat binatang, percayalah, aku bercakap benar!

7. anda tak reti buat …………buat baju(maksudnya menjahit seperti si piah)

8. anda lebih rela memilih …………….memilih apa? memilih warna pink dari warna biru ...errr betul ke jawapan neh?

9. 3 barang berharga dalam purse anda ?
#1.duit kertas walau tak banyak
#2. IC/Lesen Memandu
#3. Segala kad yang berkaitan dgn bank...hehehehe

10. anda seorang …………..?
#setia pada persahabatan...untung lah korang yang sebagai kawan, (tanya orang yang dah kawan lama ngan aku, mesti dorang setuju) maka rugilah yang bukan kawan ...percayalah..selain itu seorg yang sangat terbuka dan menghormati orang lain...hehehehe ye ke aku neh? ye la...

11. 3 perkara yang tak pernah membosankan anda ?
#1. bergelak ketawa
#2. Tidur
#3. Melancong

12. sabar dan cerewet, mana satu yang sesuai dengan diri anda ?
# sabar kot?..errk?cerewet sikit jer pun...

13. 3 laman web yang anda selalu lawati ?
#1.www.gmail.com
#2.www.bogspot.com
#3.www.facebook.com

14. anda x faham …………..?
# banyak bahasa/dialect daerah di Malaysia (menjawap soalan ker?)

15. ramai yang berkata anda seorang ………..baik hati dan pemurah...betul la...

16. ayat pertama setelah anda mendapat tag ini ? ………..
#jom jawap...jawaplah dgn jujur.....

Akhir kata...kepada sesapa yang berkenan..ehh...berkenaan - To Know Me Is To Love Me
(^___^)

2 comments:

  1. soklan no 4 tu mcm x menjawap soklan..hehe btw..thanks buddy luangkan masa tuk menjawap soklan..

    ReplyDelete
  2. aku baru pahsan...tapi aku dah tukar jawapan...maybe aku salah baca tadi...kui3

    ReplyDelete